Asis­tent manager depar­ta­ment logi­stică

Ești pregătit pentru prima ta poziție de conducere? În calitate de asistent manager departament logistică, vei modela procesele din culise, le vei optimiza și vei inspira echipa prin etica ta profesională. 

Beneficiile noastre

Reducere de 50% la cumpărături pentru tine

Ca parte a echipei noastre, nu doar că vei experimenta bucuria modei, dar vei beneficia și de reducerea de angajat. O dată pe lună beneficiezi de reducere de 50%, iar în restul zilelor de 25%, pentru că la Peek&Cloppenburg shopping-ul devine un dublu privilegiu.

Spor de week-end

Pentru fiecare zi lucrată de week-end, îți oferim 20% spor pentru zilele de sâmbătă și 30% pentru zilele de duminică. 

Asigurare privată de sănătate

Oferim un pachet de prevenție, care implică o asigurare privată de sănătate în cadrul parteneriatului pe care îl avem cu rețeua de sănătate a unei clinici private. De asemenea, membrii famililor colegilor noștri beneficiază  de abonament la preț preferențial. 

Tichete de masă 

Oferim colegilor noștri tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. 

Primă de Crăciun

Pentru eforturile susținute pe parcursul întregului an, îți oferim la finalul acestuia o primă de Crăciun. 

Dezvoltare continuă

Apreciem și investim în dezvoltarea angajaților noștri. Împreună, vom stabili planuri de carieră individuale, susținem studiile sau promovarea profesională și îți oferim seminarii interesante prin intermediul Academiei noastre.

... și multe altele

Mai mult decât un job

Ce ne dorim pentru tine

Managementul logisticii: Gestionezi procesele logistice și te asiguri că totul funcționează fără probleme.

 

Concentrare pe optimizare: Cu accent pe potențialul de îmbunătățire, revizuiești și optimizezi procesele și structurile logistice existente.

 

Managementul echipei: Lucrezi îndeaproape cu managerul departamentului, obții experiență în managementul echipei și asiguri o integrare rapidă pentru noii membri ai echipei.

Ce aduci cu tine

Experiența ta: Experiența în retail sau într-o altă industrie orientată către servicii este ideală. Absolvirea studiilor reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.

 

Punctele tale forte: Ai o manieră de lucru precisă şi ordonată, orientare puternică spre servicii şi simţul răspunderii. 

 

Interes: Ai cunoștințe tehnice de bază, cum ar fi lucrul în echipă și preferi un mediu de lucru dinamic, cu sarcini diverse și contact cu oamenii.

Locul tău de muncă

Ca parte din echipa noastră Peek&Cloppenburg, vei lucra într-unul dintre depozitele noastre aferente locațiilor pe care le avem în România. Găsește acum magazinul cel mai apropiat sau rolul care ți se potrivește.

Eine junge Frau in grauer Jacke und mit Brille steht vor einer Wand und lächelt.

Totul pe scurt

Ce ne dorim de la tine

Seriozitate

Orientare puternică spre servicii, simţul răspunderii și spirit de echipă

Data de începere

După acordul părților

Locații

România

în 12 locații

Tip de angajare

Full time / part-time

Cum aplici

Online

Către magazinul de vânzări dorit

Persoana de contact

Managerul general de vânzări

al magazinului dorit

Perspective

Alăturarea în echipa Peek & Cloppenburg poate fi începutul dezvoltării tale. Odată ce ai experimentat dinamismul, spiritul de echipă și distracția modei alături de noi, ai numeroase oportunități pentru pentru a crește alături de noi pe termen lung. Tu decizi cât de multă responsabilitate vrei să îți asumi și cât de pregătit ești pentru următoarea ta mișcare profesională. 

Ein Mann im Anzug steht vor einem beigen Hintergrund.

Manager departament logistică

În calitate de manager de departament, ești responsabil(ă) pentru conducerea independentă a echipei și pentru fluxurile logistice din cadrul departamentului de logistică. Fie că este vorba despre predarea mărfurilor, gestionarea depozitului sau furnizarea de asistență la nivelul vânzărilor, te implici și te asiguri că totul decurge fără probleme. Îți susții echipa, îi promovezi talentele, obții rezultate grozave și momente de succes alături de ei. 

 

Află mai multe

Procesul de aplicare

1.

1. După primirea și examinarea aplicației tale, vom lua legătura cu tine în termen de 10 zile lucrătoare.

2.

Dacă aplicația ta ne convinge, te vom invita la un interviu cu recrutorii noștri, pentru a ne cunoaște mai bine reciproc.

3.

Odată ce toate etapele au fost finalizate cu succes, îți vom oferi o propunere personalizată de contract și ne bucurăm să te avem în echipa noastră.

Alte joburi

Casier

Rolul de casier înseamnă mai mult decât încasarea cumpărăturilor clienților noștri. Implică totodată și consilierea acestora privind nevoile pe care le au, dar și suportul continuu oferit pentru produsele de care au nevoie. 

Află mai multe

Asistent manager departament vânzări

Ca asistent al departamentului vânzări, vei deveni un adevărat jucător de echipă, preluând treptat responsabilitatea pentru zona din magazin alocată ție.

Află mai multe

Întrebări frecvente

Ai întrebări suplimentare despre cum să îți începi cariera în vânzări la noi sau vrei să afli mai multe despre oportunitățile tale alături de noi? Nu ezita să contactezi echipa noastră.

Ce oportunități de dezvoltare profesională există în domeniul logisticii?

Descoperă-ți potențialul în logistică prin oportunitățile noastre de formare personalizate! La noi, ai numeroase oportunități interesante, de la manager de departament până la conducerea unei întregi secțiuni sau a unuia dintre magazinele noastre de vânzări, toate aliniate la obiectivele tale personale de dezvoltare și abilitățile pe care le ai. Astfel, poți să te dezvolți pe o poziție de conducere sau să te specializezi în domeniul tău de activitate, îmbunătățindu-ți competențele profesionale. Suntem alături de tine pentru a-ți sprijini talentele și a-ți oferi un spectru larg de oportunități de dezvoltare într-un mediu dinamic.

Ce condiții/interese trebuie să am?

Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau vii dintr-un alt domeniu, căutăm persoane motivate care, cu angajamentul și spiritul lor de echipă, se asigură că totul în culise se desfășoară întotdeauna fără probleme. Dacă îți place să lucrezi în echipă, ai cunoștințe tehnice de bază și îți place să lucrezi într-un mediu divers și dinamic, atunci ai ajuns la locul potrivit. Apreciem disponibilitatea de a ajuta, angajamentul și disponibilitatea de a lucra în echipă.

Pot începe să lucrez la P&C chiar dacă îmi schimb cariera?

Da, desigur că poți începe să lucrezi în logistica internă a magazinului la Peek & Cloppenburg, ca parte a unei schimbări de carieră. Ceea ce este important pentru noi este motivația, cunoștințele tehnice de bază și disponibilitatea de a ajuta. Dacă îți place să fii membru al unei echipe muncitoare și te bucuri de un mediu de lucru versatil, atunci ai ajuns la locul potrivit. Experiența în retail sau în industriile de servicii este cu siguranță utilă, dar nu este nicidecum o condiție prealabilă - angajamentul și spiritul de echipă sunt importante pentru noi!

Haideți să creăm viitorul retai­lului. Împreună.

Găsește rolul care ți se potrivește!