Manager depar­ta­ment vânzări

Ești gata să îmbini pasiunea pentru modă și abilitățile de leadership? În calitate de manager de departament, ești responsabil(ă) atât pentru conducerea și dezvoltarea echipei, cât și pentru crearea unei experiențe de cumpărături deosebită pentru clienții noștri. Rolul tău este variat și include servicii pentru clienți, analiza gamei de produse și designul creativ al acesteia, precum și promovarea talentelor din echipă și dezvoltarea membrilor săi.

Beneficiile noastre

Reducere de 50% la cumpărături pentru tine

Ca parte a echipei noastre, nu doar că vei experimenta bucuria modei, dar vei beneficia și de reducerea de angajat. O dată pe lună beneficiezi de reducere de 50%, iar în restul zilelor de 25%, pentru că la Peek&Cloppenburg shopping-ul devine un dublu privilegiu.

Bonus din vânzări

În fiecare lună, în funcție de vânzările pe care le-ai realizat, primești adițional un bonus de vânzări. 

Asigurare privată de sănătate

Oferim un pachet de prevenție, care implică o asigurare privată de sănătate în cadrul parteneriatului pe care îl avem cu rețeua de sănătate a unei clinici private. De asemenea, membrii famililor colegilor noștri beneficiază  de abonament la preț preferențial. 

Tichete de masă 

Oferim colegilor noștri tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. 

Well-Being

La Peek&Cloppenburg, ne concentrăm nu doar pe dezvoltarea carierei tale, ci și pe bunăstarea ta – de la zile de sănătate în magazinele noastre, până la curse organizate de companie și evenimente sportive. Împreună cu coordonatorii noștri de sănătate, punem accent pe mișcare, distracție și spirit de echipă.

Dezvoltare continuă

Apreciem și investim în dezvoltarea angajaților noștri. Împreună, vom stabili planuri de carieră individuale, susținem studiile sau promovarea profesională și îți oferim seminarii interesante prin intermediul Academiei noastre.

... și multe altele

Mai mult decât un job

Ce ne dorim pentru tine

Abilități de leadership: ești direct responsabil pentru echipa ta și promovezi dezvoltarea continuă a echipei tale. Creezi o atmosferă de lucru pozitivă și te asiguri că noii membri ai echipei au un început excelent și se instalează rapid.

 

Responsabilitatea ta ca manager departament vânzări: Lucrezi îndeaproape cu echipa departamentului, îți asumi responsabilitatea pentru procesele de vânzări și casele de marcat și contribui activ la succesul departamentului din care faci parte. Implementezi conceptele noastre creative de merchandising vizual și prezinți produsele noastre într-o manieră atractivă și care să stimuleze creșterea vânzărilor. 

 

Te dezvolți multifuncțional: Îi însoțești pe clienții noștri pe tot parcursul cumpărăturilor – de la consultanța personalizată și oferirea cardurilor de client până la un proces de plată fără probleme la casă.

 

Colaborarea cu managementul: Lucrezi îndeaproape cu managementul magazinului și contribui activ cu ideile tale.

 

Creezi o experiență de cumpărare: Cu atitudinea ta deschisă, abordezi activ clienții și te asiguri că aceștia au parte de o experiență de cumpărare plăcută, se simt bineveniți și bine consiliați.

 

Creezi amintiri: La Peek&Cloppenburg nu vinzi doar îmbrăcăminte. Ajuti clienții să transforme momentele în amintiri, deoarece fiecare articol de îmbrăcăminte își spune propria poveste.

Ce aduci cu tine

Experiența ta: Experiența în retail sau într-o altă industrie orientată către servicii este ideală. Absolvirea studiilor superioare reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.

 

Punctele tale forte: Ești orientat(ă) spre client, deschis(ă) și ai inițiativă, îți place să muncești și să te implici.

 

Interesele tale: Îți place să lucrezi în echipă și știi să-i motivezi pe alții. De asemenea, îți place să analizezi cifrele de vânzări și să propui măsuri specifice rezultate din acestea. 

 

Pasiunea ta pentru modă: Cu simțul tău pentru modă și tendințe,te asiguri că oferim o consiliere completa clienților noștri. 

Locul tău de muncă

Ca parte din echipa noastră Peek&Cloppenburg, vei lucra într-unul dintre cele 12 de locații ale noastre din România. Găsește acum magazinul cel mai apropiat sau rolul care ți se potrivește.

Ein Mann und eine Frau stehen lächelnd vor einem grauen Hintergrund.

Totul pe scurt

Ce ne dorim de la tine

Pasiune pentru modă

Orientare către client și servicii, spirit de echipă, atitudine pozitivă

Data de începere

După acordul părților

Locații

România

în 12 locații

Tip de angajare

Full time / part-time

Cum aplici

Online

Către magazinul de vânzări dorit

Persoana de contact

Managerul general de vânzări

al magazinului dorit

Perspective

Alăturarea în echipa Peek & Cloppenburg poate fi începutul dezvoltării tale. Odată ce ai experimentat dinamismul, spiritul de echipă și distracția modei alături de noi, ai numeroase oportunități pentru pentru a crește alături de noi pe termen lung. Tu decizi cât de multă responsabilitate vrei să îți asumi și cât de pregătit ești pentru următoarea ta mișcare profesională. 

Eine Frau sitzt auf einem Hocker, neben ihr stehen zwei Männer und sie lachen.

General Sales Manager

În calitate de Director General de Vânzări, acționezi ca un antreprenor în cadrul companiei, cu responsabilitate completă pentru un magazin întreg. Nu numai că îți conduci echipa, analizând datele de vânzări și te ocupi de planificarea strategică, dar îi inspiri și îi motivezi pe colegii din echipă. Inspirat și motivat să conduci echipa către performanță, vei juca un rol cheie în modelarea poveștii de succes a magazinului de care te ocupi. 

Procesul de aplicare

1.

După primirea și examinarea aplicației tale, vom lua legătura cu tine în termen de 10 zile lucrătoare.

2.

Dacă aplicația ta ne convinge, te vom invita la un interviu cu recrutorii noștri, pentru a ne cunoaște mai bine reciproc.

3. 

În timpul unei zile practice într-unul dintre magazinele noastre, vei obține informații importante despre viitorul rol profesional și îți vei cunoaște mai bine colegii cu care vei lucra și pe noi în calitate de angajator.

4.

Odată ce toate etapele au fost finalizate cu succes, îți vom oferi o propunere personalizată de contract și ne bucurăm să te avem în echipa noastră.

Întrebări frecvente

Dacă ai întrebări suplimentare referitor la acest rol, sau dorești să afli mai multe despre oportunitățile disponibile, nu ezita să contactezi echipa noastră. 

Ce oportunități de dezvoltare profesională există în domeniul vânzărilor?

Descoperă-ți potențialul în vânzări prin oportunitățile noastre de formare personalizate! La noi, ai numeroase oportunități interesante, de la șef de departament adjunct până la conducerea unei întregi secțiuni sau a unuia dintre magazinele noastre, toate aliniate la obiectivele tale personale de dezvoltare și abilitățile pe care le ai. Astfel, poți să te dezvolți pe o poziție de conducere sau să te specializezi în domeniul tău de activitate, îmbunătățindu-ți competențele profesionale. Suntem alături de tine pentru a-ți sprijini talentele și a-ți oferi un spectru larg de oportunități de dezvoltare într-un mediu dinamic de vânzări.

Ce condiții/interese trebuie să am?

În calitate de manager departament vânzări, căutăm oameni care sunt entuziasmați de munca de echipă și pasionați de industria modei. Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau vii dintr-un alt domeniu, căutăm persoane care nu vor doar să vândă haine; căutăm oameni care doresc să îi inspire pe alții cu pasiunea lor pentru modă și să creeze experiențe de cumpărare de neuitat. Dacă îți place să lucrezi în echipă, să interacționezi cu clienții și te remarcă deschiderea și angajamentul tău, atunci ești persoana pe care o căutăm.

Cât de flexibile sunt orele de lucru și trebuie să lucrez în fiecare sâmbătă?

La noi, ai posibilitatea să îți configurezi programul de lucru în funcție de nevoile tale. Împreună, vom găsi o soluție care să se potrivească stilului tău de viață, stabilind împreună planul lunar de muncă și orele contractuale.

Este important pentru noi să ai un echilibru între viața profesională și cea personală: vrei să te bucuri de un weekend prelungit?Suntem aici să te susținem în echilibrul din viața ta, iar pentru asta oferim flexibilitate în adaptarea zilelor libere, în funcție de nevoile pe care le ai. 

Cum decurge procesul de integrare în echipa de vânzări?

Procesul tău de integrare începe chiar înainte de prima zi la noi. Ne asigurăm că ești pregătit(ă) pentru noua ta funcție. Prin trainingul nostru de onboarding, îți oferim toate informațiile necesare despre magazinul nostru și despre rolul tău în echipă. În cadrul unor sesiuni de formare separate, vei învăța și cum să oferi consultanță clienților într-un mod eficient.

Persoana de contact 

Adina Raicu

Manager Recrutare

Contactează acum

Haideți să creăm viitorul retai­lului. Împreună.

Așteptăm să primim aplicarea ta și să te cunoaștem mai bine.