Casier

Rolul de casier înseamnă mai mult decât încasarea cumpărăturilor clienților noștri. Implică totodată și consilierea acestora privind nevoile pe care le au, dar și suportul continuu oferit pentru produsele de care au nevoie. 

Beneficiile noastre

Reducere de 50% la cumpărături pentru tine

Ca parte a echipei noastre, nu doar că vei experimenta bucuria modei, dar vei beneficia și de reducerea de angajat. O dată pe lună beneficiezi de reducere de 50%, iar în restul zilelor de 25%, pentru că la Peek&Cloppenburg shopping-ul devine un dublu privilegiu.

Bonus din vânzări

În fiecare lună, în funcție de vânzările pe care le-ai realizat, primești adițional un bonus de vânzări. 

Asigurare privată de sănătate

Oferim un pachet de prevenție, care implică o asigurare privată de sănătate în cadrul parteneriatului pe care îl avem cu rețeua de sănătate a unei clinici private. De asemenea, membrii famililor colegilor noștri beneficiază  de abonament la preț preferențial. 

Tichete de masă 

Oferim colegilor noștri tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. 

Well-Being

La Peek&Cloppenburg, ne concentrăm nu doar pe dezvoltarea carierei tale, ci și pe bunăstarea ta – de la zile de sănătate în magazinele noastre, până la curse organizate de companie și evenimente sportive. Împreună cu coordonatorii noștri de sănătate, punem accent pe mișcare, distracție și spirit de echipă.

Dezvoltare continuă

Apreciem și investim în dezvoltarea angajaților noștri. Împreună, vom stabili planuri de carieră individuale, susținem studiile sau promovarea profesională și îți oferim seminarii interesante prin intermediul Academiei noastre.

... și multe altele

Mai mult decât un job

Ce ne dorim pentru tine

Să îți creezi amintiri: La Peek&Cloppenburg nu doar încasezi cumpătărurile clienților. Îi ajuți pe aceștia să transforme momentele în amintiri, deoarece fiecare articol de îmbrăcăminte își spune propria poveste.

 

Să creezi o experiență de cumpărare: Oferi consiliere clienților, în funcție de nevoile lor, îi ajuți la rezervarea produselor pe care și le doresc și efectuezi comenzi individuale ale acestora. 

 

Te dezvolți multifuncțional: De la realizarea facturilor, la curățarea regulată a cabinelor de probă și prelucrarea mărfii te vei ocupa de toate aspectele pentru buna funcționare a magazinului. 

 

Promovezi produsele noastre: Cu atitudinea ta deschisă, le prezinți clienților posibilitatea de a adera la clubul INSIDER, prin crearea cardului de fidelitate. 

Ce aduci cu tine

Experiența ta: Experiența în retail sau într-o altă industrie orientată către servicii este ideală. Absolvirea studiilor reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.

 

Punctele tale forte: Ești orientat(ă) spre client, deschis(ă) și ai inițiativă, îți place să muncești și să te implici.

 

Pasiunea ta pentru modă: Cu simțul tău pentru modă și tendințe, te asiguri că oferim o consiliere completa clienților noștri..

Locul tău de muncă

Ca parte din echipa noastră Peek&Cloppenburg, vei lucra într-unul dintre cele 12 de locații ale noastre din România. Găsește acum magazinul cel mai apropiat sau rolul care ți se potrivește.

Eine Frau mit langen Haaren und grünem Rollkragenpullover steht lächeln im Geschäft zwischen zwei Tischen. Im Hintergrund sind noch mehr Klamotten zu sehen.

Totul pe scurt

Ce ne dorim de la tine

Pasiune pentru modă

Orientare către client și servicii, spirit de echipă, atitudine pozitivă

Data de începere

După acordul părților

Locații

România

în 12 locații

Tip de angajare

Full time / part-time

Cum aplici

Online

Către magazinul de vânzări dorit

Persoana de contact

Managerul general de vânzări

al magazinului dorit

Perspective

Alăturarea în echipa Peek & Cloppenburg poate fi începutul dezvoltării tale. Odată ce ai experimentat dinamismul, spiritul de echipă și distracția modei alături de noi, ai numeroase oportunități pentru pentru a crește alături de noi pe termen lung. Tu decizi cât de multă responsabilitate vrei să îți asumi și cât de pregătit ești pentru următoarea ta mișcare profesională. 

Asistent de departament

Ca asistent departament, vei fi pregătit(ă) pentru prima ta funcție de conducere. În cadrul unui training de 3 luni „on the job”, vei crește împreună cu responsabilitățile tale și vei prelua treptat responsabilitatea pentru zona de vânzare și echipa ta. După ce vei finaliza cu succes instruirea, vei coordona un departament specific și vei colabora îndeaproape cu echipa ta, șeful de departament și conducerea magazinului.

Află mai multe

Procesul de aplicare

1.

1. După primirea și examinarea aplicației tale, vom lua legătura cu tine în termen de 10 zile lucrătoare.

2.

Dacă aplicația ta ne convinge, te vom invita la un interviu cu recrutorii noștri, pentru a ne cunoaște mai bine reciproc.

3.

Odată ce toate etapele au fost finalizate cu succes, îți vom oferi o propunere personalizată de contract și ne bucurăm să te avem în echipa noastră.

Întrebări frecvente

Ai întrebări suplimentare despre cum să îți începi cariera în vânzări la noi sau vrei să afli mai multe despre oportunitățile tale alături de noi? Nu ezita să contactezi echipa noastră.

Ce oportunități de dezvoltare profesională există în domeniul vânzărilor?

Descoperă-ți potențialul în vânzări prin oportunitățile noastre de formare personalizate! La noi, ai numeroase oportunități interesante, de la șef de departament adjunct până la conducerea unei întregi secțiuni sau a unuia dintre magazinele noastre de vânzări, toate aliniate la obiectivele tale personale de dezvoltare și abilitățile pe care le ai. Astfel, poți să te dezvolți pe o poziție de conducere sau să te specializezi în domeniul tău de activitate, îmbunătățindu-ți competențele profesionale. Suntem alături de tine pentru a-ți sprijini talentele și a-ți oferi un spectru larg de oportunități de dezvoltare într-un mediu dinamic de vânzări.

Ce condiții/interese trebuie să am?

Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau vii dintr-un alt domeniu, căutăm persoane care nu vor doar să vândă haine; căutăm oameni care doresc să îi inspire pe alții cu pasiunea lor pentru modă și să creeze experiențe de cumpărare de neuitat. Dacă îți place să lucrezi în echipă, să interacționezi cu clienții și te remarcă deschiderea și angajamentul tău, atunci ești persoana pe care o căutăm.

Pot lucra la Peek&Cloppenburg și part-time?

Da. Suntem mereu bucuroși să primim noi colegi care împărtășesc pasiunea noastră pentru modă, fie că sunt full-time sau part-time. Cu modelele noastre flexibile de program de lucru, ne adaptăm la nevoile tale individuale și te sprijinim să echilibrezi viața profesională cu cea personală. Dacă îți dorești o avansare într-o funcție de conducere, îți oferim această posibilitate și în regim part-time, inclusiv pentru funcțiile de șef de departament adjunct.

Cât de flexibile sunt orele de lucru și trebuie să lucrez în fiecare sâmbătă?

La noi, ai posibilitatea să îți configurezi programul de lucru în funcție de nevoile tale. Împreună, vom găsi o soluție care să se potrivească stilului tău de viață, stabilind împreună planul lunar de muncă și orele contractuale.

Este important pentru noi să ai un echilibru între viața profesională și cea personală: vrei să te bucuri de un weekend prelungit? Nicio problemă! Vei beneficia de un sâmbătă liberă în mod regulat și chiar poți planifica un weekend XXL cu patru zile libere la rând.

Cum decurge procesul de integrare în echipa de vânzări?

Procesul tău de integrare începe chiar înainte de prima zi la noi. Ne asigurăm că ești pregătit(ă) pentru noua ta funcție. Prin trainingul nostru de onboarding, îți oferim toate informațiile necesare despre magazinul nostru și despre rolul tău în echipă. În cadrul unor sesiuni de formare separate, vei învăța și cum să oferi consultanță clienților într-un mod eficient.

Haideți să creăm viitorul retai­lului. Împreună.